annyeong!
Followers baru satu? Oh, tidak mengapa. Saya lagi suka. Boleh mengarut-ngarut dalam blog ni^^ hewhewhew.
S T A R S ;
AKU RINDU;
Friday 1 March 2013 • 05:53 • 0 comments

Aku rindu dia.
Aku rindukan dia sangat-sangat.
Aku rindu nak bermanja dengan dia.
Aku rindu nak dengar dia panggil nama aku.
Aku rindu nak peluk dia.
Aku rindu nak geletek dia.
Aku rindu nak tengok telatah dia.
Aku rindu nak dengar dia kata, "nyolat, nyolat. dah masuk waktu dah ni"
Aku rindu nak tengok dia senyum.
Aku rindu nak dengar dia melatah.
Aku rindu dengan masakan dia.
Aku rindu nak dengar dia kejutkan aku dengan sorfina awal pagi untuk solat Subuh.
Aku rindu nak merasa nasi lemak hasil air tangan dia sendiri.
Aku rindu nak pergi pasar malam sama-sama dengan dia.
Aku rindu nak pergi beraya ke rumah kawan-kawan dia bersama dia.
Aku rindu nak dengar dia kata "beena, opah masak dadih ni. nak tolong?"
Aku rindu nak tengok dia tidur.
Aku rindu nak tidur dengan dia.

Aku rindu segala-galanya tentang dia :')
Ya. Dia Opah aku. Dia sweetheart aku. Dia sayang aku. Aku sayang dia. Tapi, Allah lebih sayangkan dia. Sedar tak sedar, nak dekat 4 tahun Opah tinggalkan aku dan keluarga. Dah lama aku tak dengar suara dia, tengok senyuman dia, merasa masakan dia. Ya Allah, aku teramat-amat rindukan dia.

Opah,
Akak rindukan Opah sangat-sangat. Dulu, akak selalu buat Opah sedih :( Akak minta maaf. Akak ni jahat. Akak minta maaf Opah. Opah, semoga Opah tenang disana. Akak sentiasa mendoakan Opah. Opah jangan lupakan akak ye? Opah, tunggu akak tau. Nanti akak datang sana (: Akak nak sentiasa ada dengan Opah nanti. Opah, maafkan akak kalau akak lupakan Opah :( Akak sayang Opah sangat-sangat. Semoga roh Opah dicucuri rahmat-Nya. Salam sayang buat Opah.
Salam Sayang, Cucumu
sabrina zulaikha.

ATTENTION PURR-LISH


Welcome to my unprivated diary where I can confess anything here. Be nice dear. Don't like it? Click [x] and nobody cares. Kbye.
"kill it with sucsess and bury it with a smile" -GDragon
bold italic underline strike
 silent stalker[s]


Profile
Wanna See?




#now playing;


The Time Machine



tweet tweet♥


walkie-talkie
Mind your words please. No harsh words. No cursing please! Thank you dearies. x

Thanks To;


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited By: rawrrbeena