annyeong!
Followers baru satu? Oh, tidak mengapa. Saya lagi suka. Boleh mengarut-ngarut dalam blog ni^^ hewhewhew.
S T A R S ;
err, hai?
Friday 1 March 2013 • 04:04 • 0 comments

Assalammualaikum awak awak semua. 

Masih ingat saya lagi? Kalau ya, Alhamdulillah. Kalau idak, lantak pi aih.

Kini ku kembali lagi. Kembali untuk menaip ceghite yang sangat-tak-awesome. Kembali untuk mem-boringkan anda semua dengan lawak hambar saya. Kembali untuk buat anda menyampah dengan saya. Tapi.... Apa ku kisah?! Blog gua, cerita gua ah! Lu jangan banyak bunyi ah! Kang gua sengat kang! *scrolling*

HA HA HA HA HA HA....

amacam? garang ke idak?! garang kan? (muka_garang.jpg)

Okay okay. Dah dah, jangan nak mengarut Beena! Uhm. Hai awak semua. Nama aku Beena, dak dak panggil aku Beena Chantek. eh? ABAIKANNNNNN...

Mohon jangan marah ye abe abe akok akok. Saya saja je nak buat lawak. Mohon gelak dengan seikhlas-ikhlas hati anda. Puhh-leaseeeeeee

*continue the story, please?*

Saya masih lagi bersekolah di SDASA. Nak pindah, tapi takdo rezeki. Nasib badan. So, life must go on. Tapi, saya amat bersyukur kerana kawan-kawan kebanyakannya tak pindah. Syukur :')
Especially nysa, pika pii, esya, siti, dekno, azira, arni, mimie, ismaa, capit, ari, momo, eman and the others. Syukur sangat-sangat!

Saya ni seorang yang shy-shy meowwww. K, itu tipu sebenarnya. Saya ni seorang yang, err..... periang kot? Comel? Friendly? hikhik. tak tahu ah nak describekan saya ni macam mana. Kalau awak kenal saya, awak mesti tahu saya macam mana kan? tepuk dada, tanya selera. Setiap manusia, ada kelebihan, ada keburukan. So, sendiri punya fikir lah! (:

Uhm....... Nak cerita apa lagi ek? Tu je ah kot. Kalau cerita panjang-panjang, bukannya korang baca pun kan? :p

Sekian saja daripada saya, Beena. wassalam. x

ATTENTION PURR-LISH


Welcome to my unprivated diary where I can confess anything here. Be nice dear. Don't like it? Click [x] and nobody cares. Kbye.
"kill it with sucsess and bury it with a smile" -GDragon
bold italic underline strike
 silent stalker[s]


Profile
Wanna See?




#now playing;


The Time Machine



tweet tweet♥


walkie-talkie
Mind your words please. No harsh words. No cursing please! Thank you dearies. x

Thanks To;


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited By: rawrrbeena